Často kladené dotazy

Na této stránce najdete odpovědi na nejčastěji kladené dotazy k rozvážce obědů, jejich objednávaní a úhradě.

1. Rozvoz obědů provádíme 7 dní v týdnu, a to v Ostravě Porubě a přilehlých částech (Pustkovec, část Martinova, část Svinova), Hrabůvce, Výškovicích a Zábřehu. Abychom mohli zajistit bezproblémový rozvoz, potřebujeme přístup do jednotlivých vchodů. S prvním obědem si vyzvedne řidič klíč od vašeho vchodu do domu. Rozvoz se sjednává jako dlouhodobá služba s minimální frekvencí donášky obědů 3x za týden.
2. Oběd se skládá z polévky, hlavního jídla, přílohy a dle druhu jídla kompotu, salátu apod. Skladba jídla je vždy uvedena na jídelním lístku. V ceně je započtena doprava a zapůjčení 2 kusů termonádob na výměnný způsob. Prázdnou, čistou a suchou nádobu vyzvedne řidič při donášce dalšího obědu.
3. Zrušit nebo nahlásit objednávku lze den předem, ve výjimečných situacích v den rozvozu od 6:45 do 7:00 hodin, pokud se jedná o pracovní den. O víkendu nebo svátcích již oběd nelze zrušit ani objednat. Zrušit nebo objednat oběd na sobotu, neděli nebo svátek lze nejpozději předchozí pracovní den do 11:00 hodin. Veškeré objednávky a změny doporučujeme řešit telefonicky v pracovní dny od 8:00 – 11:30 na lince 596915501.
4. Objednávky jídel se provádí na základě objednávkové části jídelního lístku, kde se uvede v příslušný den číslo obědu. Pokud v daný den oběd nebudete objednávat, vepište do tohoto dne číslici 0. Pro dovážku obědů je rozhodující tato písemná objednávka.
5. Úhrada obědů se provádí převodem zálohově na 1 měsíc. To znamená, že podle předpokládaného počtu obědů vypočteme výši zálohy.  Pro bezhotovostní platby musíme přidělit variabilní symbol, komunikace probíhá výhradně e-mailem. Při platbě bankovním převodem vždy uvádějte přidělený variabilní symbol! Pokud provádíte úhrady hotově, vždy obdržíte oproti hotovosti doklad(zálohový list), v opačném případě neplaťte!
6. Vyúčtování obědů provádíme měsíčně. U bezhotovostních záloh vracíme přeplatky kvartálně v následujícím měsíci po skončení období. Pokud máte přeplatek, dostanete peníze zpět na účet, nelze jej převádět do dalších období. U hotovostních plateb provádíme vrácení přeplatků měsíčně do 10ti pracovních dnů po ukončení měsíce.